PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Tuesday, August 31, 2010

...K.E.B.A.H.A.G.I.A.A.N D.A.L.A.M P.E.R.P.I.S.A.H.A.N...

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang
Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..
Usah titis air mata kau tangiskan

Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti
Ku dah cukup menampung selautan
Kebahagiaan.. dalam perpisahan..

(shahir af8)


C.I.N.T.A
kata yang penuh dengan seribu tanda tanya...
sebuah perasaan yang sukar untuk di ungkapkan...
sebuah bicara yang sukar untuk ditafsirkan...
tapi itulah cinta...

sebagai insan normal yang lain...
daku juga pernah untuk terjebak dalam cinta...
cinta yang bagiku sebuah khalayan terindah pernah ku kecapi...
nikmatnya selalu ku idamkan...
seronoknya selalu ku pendamkan...
apakan daya...DIA....

orang selalu kata cinta itu buta...
tapi butakah cinta itu...???
hurrmmm.......

namun bagiku...
cinta hanya tinggal kenangan...
kenangan yang berisikan sebuah impian yang tak kesampaian...
KINI...
telah kusedari...
cintaku hanya ditelapak tangan..mudah digenggam..mudah juga dilepaskan....

 apakan daya..
daku hanya meminta..
hanya sebuah CINTA kupertaruhkan...
demi mengejar impian memiliki mu KASIH....

wahai KASIH..
dengarlah disini..
sesungguhnya aku hanya insan biasa yang hanya inginkan sebuah belaian darimu...

tolonglah wahai KASIH...
ak sudah tak rela untuk gantung tak bertali...
dengarlah rintihan dariku wahai KASIH...


mungkin diriku tak berharga bagimu...
tapi ketahui lah...
DIRIMU umpama permata hijau yang berkilauan...
yang terus bersinar...tak lapuk dek hujan..tak lekang dek panas...
bagiku...DIRIMU amat bermakna pabila telah kucurah segala KASIHKU buatmu sayang...

...DENGARLAH RINTIHAN HATIKU SAYANG...

video



2 comments:

m faris atik said...

ko ni kenape mal....kemarut cinta ke ape....

Anonymous said...

mal sayu je ak bce poem tu..
ko buat sndri ke tu??
meleleh air mata ak..huhu