PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Wednesday, November 10, 2010

::berhargakah aku??::

haha...

paper pon pagi2 kne senyum dulu yer..

smile always!!!!

=)

hari ni nk menulis kisah yang agak sedih gak kot..hehehhe....

kisah bermula pada minggu lepas...aku p la lepak2 kt bilik kawan aku....daim....okay..kami kawan satu kuliah kt kmj dulu,, satu desa+satu universiti la laa ni..huhu...da jdoh kot asyik melekat ngn dy..tp aku xla rapat sangat ngn dy dulu tyme kt KMJ...kt sini jer...melekat..mcm kene kilat..(ayat nasha aziz dlm filem sepi)...

ni nak habaq la...kami dulu sejawatan..aku ketua praktikum F25..daim lak ketua praktikum F23...

tibe2 time lepak2 tuh, D(daim) kuo la story dy..D mgadu nasib pada aku..dya ckp..bdk2 praktikum dya da lupakan dya..sekarang nh da xnak layan..walau nmpak online kt FB pon dyorg xmau tegoq da..huish..xtaw nape..mase tuh hati aku menangis...kawan D ckp: beselah..kita kawan kt matrik jer..lepas tuh habis la..nk je aku jerit..WHAT DA HELL!!!!

tapi sebenarnya hatiku menangis tatkala itu..haish!

bukan apa..D baru rasa mendatuh lepas habis program matrikulasi..

tp aku da rasa bnda nh mase aku jadi ketua praktikum dulu....

aku rasa..masa aku jadi ketua praktikum dulu,, aku ni mcm tunggul..xwujud pon xper..tp aku wujud seolaholah sekadar jadi hamba kpd anak buah aku..silap aku ker xpandai tadbir kelas..??

entahlah....
no komen....

tapi..aku sebenarnya sgt terasa dgn layanan yang bdk2 praktikum bg kt aku dulu dan sekarang..

bukan aku minta penghargaan bg hadiah segala bagai..tapi cukuplah lau korg xsusahkan aku dulu2...

itu dulu lah..da berlalu....

sekarang ni...lagy hampeh...

aku msj dyorg, tye kabar..langsung xbls....

igt antar msj nk taw la result dyorg mcmane, ok ke x..ni x..HAMPEH langsung xbls..kecik aty aku....

lau komen kt FB lagi la...aku ni mc xpernah wujud gaknyer kot..

tu belum nk citer yg korg dok kutuk2 aku...

yelah..masing2 sekarang sumer da hebat2....
amek kos yg gempak2..lainlah aku..amek kos yg cikai2 jer..its ok....

aku taw..sape lah aku utk korg hargai....

prnh terlintas kt pale otak aku ni,, lau la aku taw korg wt aku mcmni..tak hingin aku nk jdi ketua praktikum korg dulu..memang aku rasa sangat MENYESAL terima jawatan jadi ketua praktikum nh....

btol ckp D..skrg kami ni ibarat lukisan MONA LISA...

ade siapa tau riak wajah dya tu tga senyum ke ,..menangis ke..ade..???

hanya da vincci je taw..mcm tu la kami@aku...aku wt apa skrg..aku sihat ke x..aku ad mslh ke x..korg langsung xnak amek taw..huhu...

xpela...sekarang ni..mls da aku nk fikir...aku da maafkan segala kesalahan korg..aku pon da halalkan segala susah payah aku tolong korg dulu.....

hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..=.=

No comments: