PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Tuesday, November 2, 2010

::cerita.dilema.exam::

yeha..hahaha...
exam datang lagi..memang seronok..
inilah masa untuk menggelabah....
hahahaha


paper minggu hadapan, linear algebra....
amek kau..8bab..lom stady ape2 lagi nih..hehe...
baru baca sedikit bab matrices..pon da pening lalat dah ni..huhu....


tapikan...amal macam tiada mood saja nak menempuhi minggu stady ni....


bosan lah dengan corak pembelajaran seharian....


belajar seorang diri di bilik tidak berteman....


amal nak lau boleh belajar bertemankan dengan kawan2....


serius bosan stady seorang diri kat bilik nie...


hurmmmm.....


godaan lagi lah mencabar....
facebook...BENCI kau!!!!....
tolonglah jauhi aku FACEBOOK!!!!..hate u..hahaha...


macamana lah nak fokus pada algebra kalau mata asyik berseloroh meng'ushar' laptop jer..haish..tak boleh jadi ni..hehe........


apa pon kawan2, doakan amal dapat belajar dengan sebaiknya yer..


dan jika ada sesiapa berhajat mahu pelawa amal stady bersama..boleh la ajak...tiada masalah...=)

2 comments:

SHARIFAH said...

i hate yu fesbuk i hate yu ! haha

Fa said...

amal,
chill k.
standard arh tuh nk exam sme bnda pon tk okayy.
relaks2 je sudeyhh