PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Thursday, March 8, 2012

Keputusan yang sukar.

Hye.

Hujan terus membasahi bumi USM. tak kira waktu ia akan turun. Bagi aku ia adalah rahmat. bukan sahaja menyejukkan bumi pulau pinang yang panas bahkan menjadi asbab untuk ponteng kelas. haha. tidur pon seronok.

hari ini seperti biasa. bermula awal sebab kelas aku jam 8 hingga jam 10 pagi. lepas tu habis. and then nothing to do later.. grr~

tadi masa aku dalam perjalanan balik ke desasiswa, staf JPA call aku. dia nak maklumkan bahawa yang rayuan aku untuk menyambung tajaan JPA untuk aku ditolak. dan aku perlu menjelaskan gantirugi dengan nilai apa yang sudah aku terima sebelum ini. thank GOD sebab aku tak perlu bayar ganti rugi penuh iaitu berjumlah RM110,000! dan alhamdulillah orang JPA tu cakap mungkin akan ada diskaun sikit la.

But my feeling still dalam keadan sedih. Sebab sem ni aku memang takda penaja. nak hidup macamana kan? nak makan. semalam pon makan member aku yang tanggung. aku nak makan, JaMaL ak pon nak makan. but then how I can get that lots of money. yuran pon belom bayar kot. takkan la aku nak menagih kat mak aku lagi. umur sudah 21 tahun. masa sudah sampai untuk berdikari. it's ok la.. aku cuba keluar daripada masalah. sekarang tengah berusaha memohon PTPTN, walaupon aku tak pernah mohon, still nak berlagak macam pernah mohon. haha.. dan aku cuba untuk dapatkan pinjaman jangka panjang daripada USM.

Buat masa ni mungkin sakit sikitla.. kena ikat perot.. dan tragedi sem satu dulu akan berulang lagi la..kena catu makan aku. huhu. takpa. ini untuk masa depan aku jugak an! be positif akmal!

1 comment:

nurnaimah azizan said...

try la mintak pinjaman usm or zakat
isyaAllah ...
Allah akan mempermudahkan kamu