PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Sunday, October 24, 2010

::bahana muka buku::


gejala facebook makin berpengaruh skrg nh....
kt FB, org nk luahkan xpuas hati...
kt FB, org nk sampaikan sesuatu berita...
kt FB, org nk mengutuk org...
kt FB, org bertemu jodoh...
kt FB, org berpisah....
mcm2 ragam manusia dpt dilihat melalui FB....
mudah yahudi tundukkan umat ISLAM....
kita jer yg x sedar...




hari ni hari yg sgt menyakitkan hati aku....
ad friend ak yg cuba nk cari masalah ngn aku....
ak menulis di sini bukan berniat nk memalukan sesiapa...
tapi nk melepaskan rase geram aku pagi td....




JAM 3.00 a.m:


aku bangun nk stdy calculus mggu depan ad test...
sebelum uh nk segarkan mata..buka laptop sat//tgok noty kt FB....bkak je ad msj lak kt inbox...
bkak msj jer ade la minah ni dtg menyerang aku....
 FED UP la weyh...
hang ad mslh,,cek tolong...
mslh uma tgga hang xpatot la nk cek yg uruskan..
haish..geram tol lah~
dia ad mslh ngn pakwe dia..nk babitkan aku lak wat pa..???
ni siap nk tuduh2 aku nh jantan x ley diharap lak....apelah~


JAM 4 a.m:


ak termenung...
pale da segar...
tp mood belajar hilang pasal minah uh....
last2 aku baring je kt katil...
sambil dengar lagu....
seharian aku xda mood nk bkak buku...
hampeh tol~






JAM 1.00 p.m:


pakwe minah nh jumpa ak..then ak citer la perkara sebenar....
then,, kami bukak FB minah ni melalui akaun aku..tup..tup..
pergghhhhhhhhhhhhh.....minah ni da remove aku da..HAHAHA...alhamdulillah la beb...rase lapang pale otak aku!!!
hope lepas ni dia xkan kacau aku lagi.....
YEEEHAA!!!!!









2 comments:

mEre HuMan Like Me said...

haha..

Anonymous said...

-yasmine danny-
hahaha.... ksian ko feymes sgt....
dah2.. ore cmtu mg tokseh kwn.. biar jek.. keh3.. ^^