PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Monday, July 25, 2011

Cara untuk menukar Chatbox Facebook anda kepada Chatbox yang lama. (google chrome version)

hari2 aku online Fb ak tgok kawan2 aku duk sebok pasal chatbox FB yang baru ni..aku akui memang menyusahkan lah sebab kita tak dapat nak tahu siapa kawan kita yang online. yela kita kan selalu nak chat dengan kawan2, then kita tak tahu pon kawan2 tuh online ke tak kan? macam aku la..setiap hari 3hingga 4 ratus kawan aku online..tp yang kuar bape ketul je kan kat chat box baru tuh...

so, hari ni aku dah dapat solution dia dah...hehe..credit to: Haris Kaito' Blog

[step dibawah hanyalah untuk pengguna google chrome]

1) kena online pakai google chrome.

2)buka link dalam new tab.

3)klik pada button 'install' Facebook Sidebar Chat Reversion.

4)install Facebook Sidebar Chat Reversion

5)log out FB then log in balik....

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

No comments: