PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Monday, February 27, 2012

Semester Baru

Assalam.

Alhamdulillah, rasanya belum lagi terlambat aku nak ucapkan selamat menempuh semester baru kepada pelajar USM. baru seminggu. Result sem lepas pon sungguh memberangsangkan, walaupon tak mencapai sasaran. Apa-apa pon ak tetap akan berusaha lebih mantap sem ni untuk mencapai sasaran tersebut. :)

Sem ni aku mulakan dengan semangat baru. dengan tanpa sebarang penaja disebabkan JPA aku telah dipotong :( harap aku dapat bertahan sampai ke hujung sem. maknanya sem ni aku kena kurangkan berhibur...huhu..sedihnya...

Sem ni aku agak tak pack sangat dengan jadual. kelas tak banyak. maklumla cuma 18unit termasuk 2 unit KO-K. ak tak tahu dah nak amek paper ape lagi nak banyakkan unit. terasa sangat bosan bila kelas sikit sangat ni an~ hehee

ni la jadual sem 2 aku.

akhir kata buat kawan2 sekalian. teruskan perjuangan semoga kita mencapai kejayaan segemilang yang mungkin. :)

No comments: