PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Saturday, August 20, 2011

Dendam Air Katira !!!

HAHA..harini aku sangat gembira. seronok. seronok sangat sebab hajat aku yang telah aku pendam uar-uarkan mendapat perhatian orang lain. hehe. AIR KATIRA!!! alhamdulillah, hari ni ad insan bertuah lagi baik hati yang telah membelanjakan aku air katira. sebelum ni aku ad uarkan bahawa air katira hanya akan anda temui di negeri johor sahaja. tetapi hari ini, aku menarik balik kata-kata aku dan menggantikannya dengan frasa:

AIR KATIRA YANG BIASANYA POPULAR DI NEGERI JOHOR HARI NI SUDAH POPULAR DI TEMPAT LAIN, MESKIPUN SUSAH NAK JUMPA, TAPI IA STILL ADA DIJUAL DI BALIK PULAU, PULAU PINANG....

so, lepas ni tak susah la kalau tetiba aku mengidam nak minum air katira, kat balik pulau ad jual..hehe...
rasa air katira yang dibelikan oleh kawan aku tu ok.sedap.cuma warnanya kurang sikit la..mungkin kurg susu. tapi serius memang sedap. dan anda digalakkan untuk mencuba juga!!!

btw, terima kasih buat kawan se-desasiswa aku, HANI NANI(nama FB).

p/s: kepada sesiapa yang sudah baca entry ni anda digalakkan untuk melakukan 4 step dibawah, baru lengkap lawatan anda:

1) komen.
2)LIKE entry ni.
3)follow blog ni
4)tinggalkan link blog anda dalam kotak link di atas :)

No comments: