PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Monday, February 14, 2011

5 fakta mengenai aku...

fakta pertama:
berat badan aku banyak dihabiskan hanya untuk BERJALAN sahaja di USM ini... :)


fakta kedua:
duit JPA aku banyak habis pada pembelian baju2 program2...
tak kurang juga banyak dilaburkan pada restoren2 makanan segera bagi mengatasi masalah pada fakta yang pertama tadi...



fakta ketiga:
kebanyakan masa saya dihabiskan dengan belajar...
.
.
.
.
.
ok..itu fake....
haha..kebanyakan masa saya dihabiskan dengan online serta lepak dengan kawan2...^^,



fakta keempat:
kebanyakan buku rujukan yang aku beli telah aku khatamkan sejurus aku belinya...
.
.
.
.
.
sekali lagi fake..takder pon buku rujukan yang dibeli..semua senior bagi..haha...tuh pon tak bukak pon.. :P



fakta kelima:
kebanyakan baju2 yang ada dalam loker aku adalah baju2 yang bercopkan logo USM..haha..
proud to be student of USM...(walau result hampeh) :P




No comments: