PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Thursday, February 24, 2011

top 10 binatang peliharaan terpopular edisi carta aku yang punyer~~~

setiap org ade hobi..
hobi lak ade mcm2 an..
ha, ad satu hobi ni memang la popular..
ramai kot yg amalkan hobi nie..
 bela binatang peliharaan...
taw anda taw ke binatang ap yg peymes org bela..ni crta 'aku yg punyer,sukahati akula' nk gtaw yer...


top 10 menatang palin g peymes menjadi menatang pelihraan :


tangga ke10


reason:
hewan ni agak peymes la sbgi hewan peliharaan..terutama kepada kaum jantan yg suka akn decor kt uma...
superb beb kalau uma korg ad menatang ni tergantung kt dinding....

tangga ke9:


reason:
makhluk ni gak agak peymes terutama kaum hawa serta fesyen designer..vogue abes beb kalau pemilik hewan ni pakai pape barangan berasakan hewan ni...

tangga ke8:


reason: 
hewan ni berjaya menduduki tempat ke8 kerana kejayaannya menempatkan diri dalam kelompok hewan peliharan terhangat..lazimnya dipelihara anak muda yang agak samseng sikit lah yer..besenyer dibela dibibir2 mulut....

tangga ke7:

 reason:
makhluk Allah ni berjaya dalam carta ini kerana hewan ni memang akan jadi pilihan para saintis sbgi hewan pelihraan.....

tangga ke6:


reason:

menatang hijau ni pon pemes taw;;;yela..kalau x, xdela dpt tgga ke6 kan...hahaha
lagi pemes dikalangan pengunjung utama kedai2 KTM...
K:kuda
T:toto
M:maknum
(macam dalam citer ngangkung..hehe)

tngga ke5:


reason: 
anda pasti xpercaya kan kalau haiwan kacak ni berjaya dpt tmpt ke5...
besenyer org bela binatang ni dalam kalender...dan akan muncul pada hujung2 minggu la...tu la time nk jenguk hewan peliharaan mereka ni...

tangga ke4:


reason:

hewan ni pon pemes bg kalangan kaum hawa...
bilangan yg mereka bela lebih sedikit ngn bilangan hewan hidop lain yang mereka bela.....

tangga ke3:


reason: 
yang ni kompom la peymes kan..kite lebih banyak belai diautk online FB berbanding kita belai naskhah al-Quran~

tangga ke2:


reason:
speses ikan ni agak digeruni oleh pemilik tekanan darah tggi...namun ia tetap mejadi hewan pujaan mereka...

TANGGA PERTAMA MERANGKAP JOHAN:


reason: 
hewan ni paling peymes kot..paling banyak dibela kt kedai kopi...
xkirala siang ka, ptg ka, malam ka, pasti akan ramai yang akan bela menatang ni tanpa hirau peredaran dunia..dahsyat penangan hewan ni yeah!!!!


tu lah dia senarai carta hewan terpeymes abad ni yer..tq :)









2 comments:

saouri said...

haha...i like i like....ramai bebeno memelihara tanpa sedar...

yati said...

hahahaha.. kreatif sungguh..
tp tak fhm 2 hewan yg tersenarai..
gajah nape femes dikalangan llki? siap gntung kt dinding lg..
pastu, kura2 tuh, nape feymes kt KTM?
hehehehe.. agak lmpi di sini...