PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Sunday, February 13, 2011

Jiwa seni...

orang cakap...budak sains skema...
orang cakap..budak sains tak tahu apa2 pasal seni..senang cakap budak sains ni buta seni la kan...
tu orang cakap....
tapi...betol ker..??
bagi saya...ia amat sekali tidak benar...haha...
sejujurnya saya seorang yang amat sukakan seni...seni yang mungkin korg pon tak minat....
tapi saya takdelah macam orang lain yang sukakan muzik yang rock2 nie..hehe
saya lebih sukakan irama malaysia..

saya peminat setia atau big fan kepada ghazal...zapin..kuda kepang...paperlah semua kebudayaan warisan masyarakat jawa..huhu...irama ghazal amat mengasyikkan saya disamping lirik2 nya yang berunsurkan gurauan...nasihat yang amat berguna...macam zapin jugak...terpegun woo tengok orang menarikan zapin..asyik sekali....kuda kepang lak best jugak.sebab susah kot nak jumpa kuda kepang kat tempat lain selain di johor...

dan jangan terkejut kalau saya suka nyanyi dalam bahasa jawa..hehekadang2 kawan2 saya akan tension kalau saya nyanyi lagu jawa..mereka tak paham !!!..hahaha..padan muka...takda salahnya kalau saya nak nyanyi lagu jawa kalau budak penang boleh nyanyi lagu boria..budak kelantan nyanyi lagu dikir mereka kan????hahaha..fair la gituh kot...
kalau sesiapa nak kan lagu2 jawa boleh la contact saya yer..hehe..

No comments: