PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Saturday, October 15, 2011

Apabila Anak Johor Berkenduri :)

Salam to all.

sudah lama tak mengepost entry baru. entry hari ni promote sikit mengenai program terkini anjuran Ikatan Mahasiswa/i Johor USM (IKMAR) sidang akademik 2011/2012.

ramai junior yang tertanya-tanya, bila anak johor nak mulakan aktiviti sidang ni, akhirnya, persoalan kalian akan terjawab tak lama lagi. huhu.

saya mewakili barisan Delegasi Kepimpinan IKMAR sidang 2011/2012, menjemput rakan-rakan dari USM untuk sama-sama memeriahkan aktiviti pertama kami, iaitu, KENDURI ANAK JOHOR. kenapa kenduri?
konsep kenduri kami ialah, kami ingin menganjurkan sedikit kenduri kesyukuran atas sebab ramai anak-anak johor tahun ni berjaya melanjutkan pelajaran ke menara gading lebih-lebih lagi ke Universiti Sains Malaysia ini. Konsep yang dibawakan berbeza sedikit dari mana-mana anak negeri yang menganjurkan hari interaksi. walaubagaimanapun, natijahnya, sama sahaja, untuk mengeratkan silaturrahim antara anak-anak johor. Yang berbeza hanyalah pendekatan nya sahaja.

Justeru itu, saya di sini menggalakkan mana-mana anak johor yang terbaca entry ni agar sama-sama menyertai program kita. bagi mereka yang bukan dari Johor, anda digalakkan untuk menyertainya juga kalau ingin merasai penangan NASI AMBENG ! selain itu, mata MyCSD juga kami sediakan !

APA LAGI !!! rebutlah peluang ini !!!!

untuk keterangan lanjut, sila hayati gambar ini :)




MUAFAKAT MEMBAWA BERKAT :)

No comments: