PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Tuesday, October 11, 2011

Saya Homesick.

Tak tahu. Gelisah menyelubungi. dari pagi makan macam tak lalu je. semalam tidur pon tak nyenyak walaupon bangun pukul 9 pagi.

Tengah-tengah kuliah Ekonomi yang begitu semangat tadi boleh pulak teringat kat mee bandung muar. sampai terliur dibuatnya. teringat kat ayam masak ungkep. aduh~

belek-belek kalendar. hari ni , 11 Oktober. rasa pelik je. sentap tetiba henpon vibrate. mesej dari mak.

"ayah da bayarkan insurans motor, roadtax pon da renew.."

godek-godek laptop, jumpa satu fail. 
buka fail je terus nampak gambar ni.

ni la buah hati aku.
buka wall MPP USM, ada orang post pasal balik kampung cuti raya haji akan dipendikkan. oh baru aku perasan, da dekat 2bulan aku tak jumpa parent aku. dekat 2bulan tak jumpa adik kesayangan aku. dekat 2 bulan tak tgok arnab2 aku kat rumah.

adik kesayangan aku. :)


konklusinya. aku HOMESICK. fullstop.

No comments: