PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Friday, March 4, 2011

menikmati sisa dunia...

alhamdulillah...berakhir sudah 2minggu yang penuh dengan keazaban...
2minggu yang penuh dengan keseksaan..
bizi memanjang...
kali ni memang aku xdapat nak elak..
sampai belajar pon terjejas..
memang agak pressure la. cuba korg bayangkan kalau satu2 bnda tu kene setel dalam satu masa. tension x..?
kadang2 aku ni nak je jerit meraunga melalak..sape tak geram kan. just bg kerja for the last minute..tuh kira ok la..setiap insan tak sempurna kan. tp yang paling xsedap didengar bila kena lritik. aku paling aku tak suka ialah kena kritik. bagi aku kritikan tak pernah membina sebab selama nie aku kena kritik xpernah pon membina makin merosakkan aku adela..kritik kena cara yang betul..bukan main serbu jah,...apela...bagi aku bila menguruskan sesuatu, jangan dikritik secara membabi buta, perlu berhemah. baru la berkesan.

minggu2 yang lalu, sepenuh masa ditumpukan pasa TOT, Karnival Math, seronok, duka, penat..macam2 lah kan..penat sgt.tp xda sapa yang tahu. kan bagus kalau aku ad insan yang boleh mendengar segala keluhan hati aku. bestnyer..hehehehe..makan tak terurus, tidur ntah macamana, tidur pukul 6, bangun pukul 7.30..setiap hari macam tuh...hari2 telan air nescafe, rosak badan aku..sampai satu tahap aku hampir pengsan ketika melangkah ke suatu tempat yang agak jauh..kala ini aku sangat mengharapakan aku ad sebuah motor yang boleh ditunggangi kemana2..senang...

tp orang lain tak pernah paham apa yang aku rasa..mentrang2 la aku ok jer.aku tak pernah mengeluh..semua harap pada aku..yes..aku memang suka buat semua ni, tp fikir gak la, aku ni nak kena ad life gak, mentang2 aku ni baik, semua pijak kepala aku...hadeh..

lepas ni..malas nak join paper utk sem nie.malas da nak bg komitment..malas da bz kan diri..nak fokus utk final lak..harap maaf kepada sesiapa yang terasa, tp sebelum korg terasa, aku dah terasa dulu ngn ap yang korg buat pd aku..bg aku, aku bukan insan yang suka bg maaf,so, xpayah minx maaf dr aku sebab sebelum tidur memg aku dah maafkan korg..huhu ^^,

tp dalam bz ni gak, satu bnda aku sgt syukuri..bnda yang aku xdapat nak gambarkan..dr sini aku dapat kenal dgn lebih rapat beberapa insan yang berjaya mewarnai hidup aku..insan yang bagi aku berjaya menyerikan hidup aku tatkala aku stress, penat dan sebagainya..

mereka ni buat aku terharu kadang2..harap persahabatan kami akan kekal selamanya. hubungan ukhwah ini akan terus terjalindan makan erat seandainya rezeki merestui kami..insyaALLAH...

No comments: