PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Wednesday, April 27, 2011

Kerana McD itu.

hari ini hari rabu. so, SELAMAT HARI RABU aku ucapkan.

hari ini berlalu seperti biasa. tapi lebih indah sebab aku bangun awal sikit dari biasa. selalu pukul 11..hari ini pukul 8. hua33...yeah~~ hari ini makan kat kafe macam biasa. lauk yang sama aku makan setiap hari. hurmm... kepada pengusaha kafe fajar harapan, tolonglah masak menu2 baru. aku sudah muaklah makan benda yang sama setiap hari. tekak aku ni lain sikit. tak semua makanan aku boleh telan. haish~~~

[aku tak makan kari]

kepada pengusaha kafe. sila sediakan makanan yang pelbagai..barulah kami ada pilihan sikit nak makan setiap hari. ini tidak, lauk yang sama mak cik masak setiap hari, mak cik tak bosan ke masak lauk yang sama setiap hari mak cik..? hehe...

[kembali kepada objektif kita]

kerana mcd itu. aku sudah lunch da  tadi. tiba2....

tertiba ade orang ajak g mcd.



so, aku terus memulakan kayuhan motorsikal si Fahmi Mazelan. tak bagitaun pon nak guna motor dia..sebab dia tengah exam, dia lah kawan yang aku nak hantar pergi exam tuh. [mi, sorry guna motor tak bagitahu]

si ******[nama terpaksa dirahsiakan utk kepentingan peribadi masing2 yer] suruh aku pergi beli barang2 berikut beserta bekalan duit yang diberi.

1) BigMac large+double cheese burger.
2)ayam mcd+bubur ayam [ni aku punya:dia belanja]


juadah ini dijamah bersama nazuhan john john[nama fb dia..kalau berminat search lah]...

haha...

terima kasih buat beliau sebab blnje mcd.....

baca lagi



2 comments:

hunalis amanim said...

kikilikii

Anonymous said...

len kali beli akt aku skali...