PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Monday, April 4, 2011

Cycling through Life

lame dah tak update blog..hee~ sibuk renovate blog..hehe...hari ni rasa nak update blog lah~mengenai hobi terbaru aku di USM..hehe..
nk tau ape dia hobi baru aku tuh?? ceteka ceteka..hehe....

tara!!!!
BERBASIKAL..huhu...

sebenarnya berbasikal ni memang peberet aku sejak sekolah rendah lagi..memang petang2, lepas skola agama, aku akan kuar petang2 main basikal dengan kawan2..pergi mana2 pon aku akan naik basikal....tp tuh zaman kecik2 la..zaman aku kecik+kurus lagi..haha...skrg dah comel ni dah payah sikit lah nak main basikal..tp xper...masalah yang dihadapi bukan satu rintangan tp satu cabaran yang baru buat aku..haha...

nak diceritakan minggu lepas..aku ngn beberapa kawan MPD aku telah berusha berbasikal untuk menawan bukit Minden..puncak paling tinggi di USM..bak kata kak huda, boleh mengah kalau jalan kaki..tu jalan kaki..belum lagi berbasikal..haha..kompom mengah~~~

azrul...kt belakang tuh aku...


ni ammar:menghayati keindahan puncak minden

basikal yang dipinjam dr pusat sukan.

menghayati keindahan petang..ammar ta berani baring...aku tahu kenapa...haha

ni la uniknya USM..byk pemandangan yg indah.

petang tuh sgt bermakna,...sebab hajat nak berbasikal kesampaian [plus] mengah berbasikal mendaki puncak Minden...hope dpt naik lagi~huhu....




No comments: