PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Tuesday, April 5, 2011

Resepi roti bakar istimewa.

Baiklah kawan2..malam ni aku nak kongsi sikit satu resepi khas buat anda sekalian. resepi ini sesuai utk mereka2 yang masih bujang mcm aku..HAHA..tp amaran keras: anda dilarang buat resepi ini jika asrama anda melarang penggunaan barangan elektrik..HAHA...

resepi kite malam ini ialah 'roti bakar istimewa'

bahan yang kite perlukan ialah:






cara nya sgt mudah...panaskan toaster anda..kemudian sapukan mentega/butter pd roti anda..kemudian bakar..hehe..muah bukan???

tggu lebih kurang 5 minit...

ni la hasil dia..hehe...



mesti korg tertanye-tanye kan ap yg spesialnya...haha...spesial nya ialah ....


TARAAAAAAAAAAAAAA!!!! ia akan sepesial kalau korg buat time korg tga lapo giler mcm aku skrg ni..HAHA...dah2..penat type da..nak makan..hehe...chowzz!!!

No comments: