PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Thursday, June 23, 2011

4th Day Gerak Kerja Convex Fasa 1.

Hari ni dah hari ke-4. keadaan masih terkawal. Hari ni ad appointment ngan HEP. ada perkara yang perlu dirunding. So far hari ni macam tak keja sangat la kalau masih sempat 'outing' pergi BJ kan..hehehe..takdela..keluar tu pon sebab Convex gak. Nak cari keperluan nak pergi kem Pimpin Siswa Lanjutan esok di Lumut perak 5 hari.huu~~ lame tu~~~

Tadi pergi BJ sebab nak carik Sport Shoes, kasut kulit ngan baju kemeja. Kan nak g kem, semua tuh boleh plak aku takde kan?hehe...memang nak beli pon, tapi untuk PPSL, alang2 da nak pakai, terus je beli untuk PPSL sekali.Tapi beratus gak la aku habis hari ni..pokai wo~~huhu...kene keje part time la gamaknye aku lepas nak demi kelestarian aku sampai bukak sem baru..hohoohohoho....

Esok da pergi kem, walaupon pada awalnya agak keberatan jugak nak join. MALAS. Tapi tiba2 macam nak join walau hati rasa tak sedap je kan..maklumlah aku bukan minat sangat mauk2 hutan ni. Demi Convex(Koridor Niaga) aku join..hihi...so, dapat la cuti 10 hari smbil mkn angin..huhu..

Doakan keselamatan aku sepanjang kem yer~

p/s: tq kak pah sebab blnje GCB harini..huu~

1 comment:

Unknown said...

haha....fuyooo..masuk hutan~ p/s jgn smpai ad y ikut blk sudey :D