PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Saturday, June 4, 2011

31MEI datang lagi!!!

Salam Kebahagiaan.
maaf lama tak menaip sesuatu kat blog hampeh ni..huhu..
seperti semua sedia maklum, hari selasa yang lepas telah jatuh haribulan 31 bagi bulan mei... YA! itu semua orang tahu..tapi,, tahukah korang yang hari ulangtahun kelahiran aku juga jatuh pada tarikh tersebut setiap tahun kalau mengikut tarikh kalendar masihi :)

alhamdulillah, tahun ni umur aku dah masuk era 20an, syukur alhamsulillah ALLAH masih memberikan aku ruang untuk terus bernafas. dengan harapan tahun ni aku akan lebih bersemangat untuk mematangkan diri..hehe selain terus berudaha menambahkan amalan selaku hamba-Nya.

macam biasalah..setiap tahun kalau harijadi aku je, aku tak online Facebook pada hari tersebut..yelah..malas nak bkak sebab bertalu2 notifikasi masuk..hehe...so, aku akan biarkan ia berlalu 2 hingga 3 hari baru aku balas segala notifikasi..hehe...dan ini lah hasilnya...



dan ada yang jugak wish spesial-------->

dapat wish dr rapid penang..yelah..takkan la rapid penang tak wish aku kan..huhu..aku ni kan pelanggan tetap dia..hehe...

banyak jugak la aku dapat wall post wish dari kawan2 maya aku kat facebook..4ratus lebeh gak la, nak membalasnye memang satu kepenatan bagi aku..tapi kawan punya pasal, aku balas jugak setiap satu..hehe..takde yang copy paste punya..huhu..buat mereka yang telah bersusah payah memberikan ucapan untuk aku, aku ucapkan ribuan terima kasih.terharu rasanya. ialah..orang cakap..ala,,,wish je kot..tapi bagi aku, aku sangat terharu bia dapat benda2 macam ni..huhu..terima kasih ye..doakan dalam umur aku yang mendatang ni aku dikurniakan kesihatan tubuh badan, keselamatan berpanjangan serta rezeki yang mencurah-curah. amin~~

mak korang pernah tak cerita kat korang perihal korang masa dikandungkan dan masa dilahirkan?huhu...mak aku pernah cerita kat aku..aku dulu lahir kat hospital daerah kota tinggi. ya! aku orang kota tinggi...masa aku dikandungkan, masa tuh musim durian. mak aku masa kandungkan aku, tak mengidam pon makan mangga..ahaha..tapi mengidam makan durian! sekali masa bersalin, satu bilik bersalin bau durian daaa~~haha...thats why la sampai sekarang aku ni memang hantu durian..hehe..pantang bau durian aku ni..pastu dapat cam kat mana ada durian..kalau kat rumah, mak aku punya la sorok kan durian kalau dia beli...tapi aku tetap dapat carik kt mana..ghehe,,,

setiap tahun, harijadi aku mesti jatuh pada cuti sekolah..so, setiap tahun aku memang akan sambut harijadi kt umah je la....ada sekali masa kat matrik, sem 1, aku sambut birthday kat KMJ...terharu gak sambut ngan kawan2 buat pertama kalinya. aku rasa, itulah birthday yang paling istimewa kot..huhu..birthday yang paling sadis+sedih pulak masa birthday aku yang ke-8, pada tahun 1999. sedih kot pada pagi tuh, abang sulung aku, HAJI MOHD AEDIL BIN MD MUSLIM pulang kerahmatullah pada usianya 15 tahun akibat barah otak~Al-Fatihah~

setiap tahun aku akan berharap untuk dapat hadiah harijadi..hehe..dan tahun ni aku berharap dapat la jam tangan. tapi takde siapa bagi..so, mungkin minggu depan aku pergi ushar la kat kedai..beli sendiri..huhu...

SEKIAN. sayang korang !!!!






No comments: