PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Sunday, March 6, 2011

Ade orang belanja KFC!

hari ini hari ahad. ya! hari ni memang hari ahad..hari yang sepatotnya aku bangun tdoq lambat disebabkan malam sebelumnya aku layan movie smpi ke subuh...
namun biological clock aku telah terganggu apabila kena bangun awal pagi untuk bkak gerai ice blended dikarnival saujana.ARGGGGGHHHH!!!!! bnda situasi ni...hahaha
memang sadis kalau pagi2 buta dh kena menghadap air paip yang sejuk!!!!!....
tanpa mengalas sebarang sarapan dek kafe semua tutup (macam xde paper perubahan selepas MPD wt perbincangan 3 hala.)HUH!
melangkah perlahan sambil ditemani mata yang kuyu.melangkah ke padang kawad usm..arhhgghh!!!

xpala..ni citer nak lunch makan tengahari..haha..mcm bese geng (ntah geng kami xda nama)...aku ajka mereka g lunch..tp mslh timbul apabila aku mls nak jalan kaki balik ke fajar (desasiswa aku)..jauh ok..da la tgahri suntuk..eh, betol ker??jap, tgahari buta,,,,haha...tp selepas dipaksa aku redha dan jalan jer..
skali lagi, ditemani mata yang kuyu..aku melangkah dibawah terik mentari...panasnyer~pening pale aku sampai,...
sampi je bilik aku terus rebah atas katil. mata dah berat giler dah nie.perot pon kenyang dek dr pg bantai makan keropok lekor kt karnival tuh..hahaha....aku mcm bio (salah seorang geng kami) :

           "weyh, aku da smpi bilik, ade mane?"
                                "kitorang kt depan KFC da nie..cepatla kalau nak join" jwb bio...

ha?td kata nak tggu?haha...aku pon ape lagi,,terus mengambil langkah bijak..terus memejamkan mata..sebab aku dah xlarat nak tahan mata aku nie! sgt mengantuk la! lepas tuh ntah ap yg si bio mcj aku,hahaa..aku lena jer..bdk2 lain pon mcj aku..time2 ni la ramai yg nk contact aku..ade keja.aku pedulik hapa..tidor tetap tidor..haha...lantak p la kan?...


punya la lena aku tdor...bangun2 je dah pukul 6.30...

ni part paling best..hahaha...ad KFC ats meja! haha...tp dah sejuk.
xpala..sejuk pon sejuklah.aku balun je.bangun tdow perot lapo lak kan..hahaha..
tiba2 aku dpt mcj dr bio:

       "mkn la KFC tu, sorry taw xtggu"
                                 "haha, ya Allah, apela susah2 ni, td aku ngntok gila la..mls da nk kuar..."
      "xpela..mkn jer"
                                  "ok2..nanti aku bayar eh,"
       "oh xper2, aku belanja!"

aku ulang      """"aku BELANJA!""""

hahhahaa..suka gile akukan...xtaw nape.hahaa...aku x kecik ati pon..tp ade insan yg amek berat pasal aku...

terima kasih dow..walau pon asalnya aku memang xnak makan, tp tetap aku makan sebab bangun tdow td sgt lapo! hahahhaha...

buat BIO: terima ksih belanja KFC..kalo ad rezeki lagi..blnje lah lagi yer..hahahaa......
dah, dah azan da tu.k la ..bu bye~

No comments: