PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Monday, March 7, 2011

MyCSD aku!

orang cakap aku ni bz 24jam. sebuk merata. xpernah duduk bilik. pastuh mesti korg ingat mata MyCSD aku banyak kan?

ok, today i'm telling the truth. actually xbyk mana pon mata csd aku dpt sidang nie..setakat ni 10 jer..sbab aku rasa byk yang x masuk lagi..


sebenarnya byk lagi yang xmsuk.
byk kot.smpi x igt dah.
antaranya:
pesta hoki penang-usm antarabangsa ke-37
sesi pemilihan wakil malaysia ke PABM
sekretariat pesta sukan dan kebudayaan majlis belia malaysia
ikatan mahasiswa anak johor.
perkumpulan mahasiswa negeri sembilan
sekretariat pencegahan rasuah USM.
projek2 MPD
mata MPD sendiri.
karnival matematik
seminar perancangan kerjaya
mentor rakan siswa
banyak kot.
mgkin mereka belum sempat nak isi kot..hohoho..
hopefully mereka masuk cepat2..da nak due date da nie...
=)

4 comments: