PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Sunday, March 6, 2011

aku, mereka, srta deme ade blog. ko ade?

post malam2..sambil melayan hantu kak limah..hahahaha..pecah perot..hahahaha...

ok.post ni bukan nak kerek sebab aku ade blog. sebab aku tahu. blog aku ni xseberapa...
picisan jer bagi mereka yang memang pro dalam blogging nie..

ok. blog ni dituju khas untuk ..opss silap...didedikasikan khas buat seorang insan yg declare dia ni insan seni..tp xberagak gila nak mencarut dalam blog.

yes. i admitted it, blog,tempat nak luahkan segala perasaan..
blog, tempat utk menyatakan perasaan, isi hati..tp ia ad sempadan kot..

Aku memang cukup BENGANG kalau tulis blog mcm2 utk memburukan orang lain..sdgkan diri sendiri tuh yg 'buruk'. tak macho lah beb kalo setakat nak serang orang berlapikan blog. kalau tak puas hati ngn orang tuh cakap depan sudah la..kau tulis kt blog igt orang tuh tak baca ker.>??
annoying beb....ak beragak..kau tu yang tak bersahsiah..nak label orang sebagai bajet bagus lak...over okay!
cermin diri dulu baru boleh kritik org lain heh!.
kalau setakat berlagak dengan sesuatu yang nampak indah sekarang, sedarlah itu sebenarnya pinjaman sementara dari ALLAH...
insaflah. anda tak berhak untuk menghina insan lain atau bahasa indahnya ciptaan tuhan yang lain. kerna sekali anda hina ciptaan tuhan, anda juga menghina penciptanya!


sekian.

1 comment:

nurnaimahazizan said...

huh
sape lepas begang kat cpe nie