PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Monday, March 14, 2011

Kenapa aku aktif berBlog.?

ramai kawan2 aku tanya pada aku, kenapa aku sekarang suka post macam2 dalam blog. hari ni aku nak jawab.

reason:

1) aku seorang yang suka berinteraksi dengan masyarakat. bila aku ada idea sesuatu untuk dipostkan, kemudian aku taip.then aku post.then aku share. bagi aku satu kepuasan kalau tgok kat traffic aku beratus pengunjung setiap hari. itu tandanya blog aku ada peminat gak. kedua, aku sangat suka kalau orang komen kat post aku. bukan apa, kan aku dah cakap, aku memang suka berinteraksi dengan masyarakat. mungkis dengan setiap post yang aku ajukan tersebut aku dapat berkongsi idea dengan mereka. kadang2 aku dapat feedback macamana nak bagi orang puas hati kalau layari blog aku. terima kasih aku ucapkan.

2) aku seorang yang sering keseorangan. bagi  aku, inilah sebuah hiburan terbaik. aku takda ramai kawan yang sanggup dengar semua maslah yang aku ada. kalau ada pon mereka tak pandai nak tenteramkan hati aku. jiwa aku sangat unik bagi aku. sebab aku rasa aku sahaj yang paham dengan apa yang aku mahukan dalam hidupa aku. mungkin agak panas, tapi sampai sekarang aku masih mencari kawan yang terbaik untuk aku, untuk aku berkongsi semua cerita, nerkongsi apa yang aku ada, jadi, aku jadikan blog ini sebagai wadah sementara untuk aku bergembira buat sementara.

3) aku seorang yang gila 'blogwalking'. bosan. itulah hobi terbaru aku.. melawat blog kawan2. banyak kisah yang menarik aku untuk aku baca. banyak gak blog yang aku suka sangat singgah. sebab entri dia kena dengan jiwa aku. entri mereka sangat indah untuk ditatap. blog pon cantik. thats why aku nak tulis blog and nak mada blog mcm mereka yang ad blog cantik2 tuh.


haha...sebenarnya entri nie takda paper pon. saje nak menulis. bosan kat bilik.haha. :)

No comments: