PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Wednesday, January 26, 2011

Warkah buat bonda

hari ini hari selasa...
eh..silap rabu la..
dari semalam dok meroyan saya..tak keruan...
huh..napa ya?

baru terdetik nak lihat planner...
hah! hari lahir mak hari ini la..weyh!!!
adoyai..
terus sebak saya...
berada di perantauan ...
tak dapat nak ucap selamat hari lahir buat bonda tersayang..

dari jauh..hanya doa dapat ku kirim....
semoga Allah lanjutkan usia mak,...
senang lau balik mak selalu masak yang best2 untuk anak mu ini..hehe...
doa agar mak diberikan kekuatan kesihatan sepanjang masa supaya dapat mencari rezeki....

mesti mak di kampung ternanti-nanti kepulangan anakandanya ini..
namun harus bikin bagaimana...
berada diperantauan...
anakmu ini mahu juga balik ke kampung halaman...
rindu amat pada mereka yang tersayang..sebagai mana mereka merindui saya..

mak, SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 49...
semoga panjang umur murah rezeki...insyaALLAH....

kek hari jadi versi maya..hehe

No comments: