PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Thursday, May 19, 2011

Aku Dah Kurus...????

tadi aku pergi ke kebun.[ayat skema]
haha..semua kawan2 aku mesti tergelak kalau aku cakap aku pergi kebun. aku ni memang spesis paling malas nak kekebun.haha. tetibe terdetik kat kepala aku. . . . . .  .   .   .    .     .     .      .

kalaulah aku kurus............pernah tak korang bayangkan kalau aku kurus..???
adakah aku akan menjadi seperti ini-------------->

oh tidak!! an~tak mungkin jadi macam ni..at least  nama  ayah kami sama..haha
aku pernah bak bayangkan yang aku ni kurus..mcmana agaknya rupa aku ekk...haha..

tapi bila aku bayangkan aku kurus..banyak benda yang aku kene fikir gak. paling utama pakaian aku la kan...konfirmla kan nanti aku kene beli baju2 baru.wahh~~~~kos lagik..haha..kalau tak kurus..maintainkan aje berat badan yang ada..senang..hahaha....

tapi kalau aku tak kurus...ade ke awek nak lekat ngan aku..walaupon perempuan selalu cakap..lelaki CHUBBY mcm aku ni chomel..kih33...[jangan jeles]...

paper pon... kawan aku cakap..."always be proub with our own bodyshape.."hik33...


sekian.malas sebenarnya nak update.tp hati kata mau.

[dalam hati sebenarqnya nak gak berdiet.tp tak pernah menjadi.sesiapa ade petua nak kurus..meh la share]

2 comments:

AfiqRain said...

skang pown hnsem pe...
kurus lg hnsem kot..hahah
alah..xpyh nk diet2..buang mse je..
ak pown skang mls dh nk diet.slagi idup slagi tu ak bedal je sme bnda..
kayu ngan batu je ak tolak..hehe

padle said...

kau dah kurus???

wadehel la brader...haha