PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Monday, May 16, 2011

Surat Cinta Layang.

heyo~~!!

semua orang taw aku dapat PPSL [Pembimbing Program Siswa Lestari]. dan semua orang tahu yang aku rahsiakan yanbg aku ni dapat PPSL. nampak benor aku ni HOT lagi COOL kan..haha..ramai orang nak stalk aku..hik33..

ok.bukan itu yang aku nak ceritakan. ini kisah aku selepas pulang dari kem latihan PPSL.

setibanya aku di desasiswa tercinta, Fajar Harapan, petang khamis..aku terus melabuhkan badan ke katil. penat yang teramat.haish...duk aku guling2 atas katil tuh [ayat macam aku ni kecik je nak guling2 atas katil bersaiz single bed] aku terpandang kepada sekeping kertas putih di atas lantai. aku sangat teruja untuk mengetahui kertas apa lah tu kan. aku terus la mencapai kertas tersebut.....

aku belek2..ade tulisan yang berunsurkan tulisan seperti ini:

kehadapan kekanda akmal yang dirindui,

kekanda, sudah sepurnama kita tidak bertemui. rindu sungguh adinda.
kekanda, tahu tak kekanda bahawa adinda sangat mencintai kekanda.
rasa macam sudah 1000 tahun kita berpisah kanda.
teringin benar adinda nak bertemu kekanda di tepian pantai morib seperti dahulu kanda.
kita bersama memadu asmara, ditemani siulan daunan nyiur yang melambai2.
kita berkongsi bersama semangkuk ABC,,,,
alangkah nikmatnya kanda.

kanda.
jika hati ini dibenar untuk bersuara.
bisa bergoncang dunia ini kanda.
ayuh lah kanda.
dinda teringin benar mahu ketemu sama kanda,
boleh ya kanda?

yang benar dinda yang merindui di perantauan....




haaaaaaaaaaaaaaaa...mcm tu lah surat yang aku baru terima.

aku sangat musykil.

3 perkara yang aku musykil

1)macamana dia tahu nama aku akmal?
2)macamana dia boleh tahu bilik aku?sedangkan aku cuma menumoang di bilik encik fahmi maelan?
3)macamana sia boleh jadik awek aku sedangkan aku tak pernah pon couple.

musykil an..???

pape pon "si dia" ni ade sediakan gambar untuk aku. katanya sebagai pengubat rindu untuk aku....

ni la gambar beliau----->

ni la gambar dia yang dia bagi. agak tak percaya la aku. tapi mungkin pelanduk dua serupa kot an..hehe
jangan jeles yer....aku ada scan lagi surat original tuh. sila buka new tab link ini untuk lihat surat original itu.

No comments: