PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Saturday, May 7, 2011

Wanita Ini Buah Hatiku

selaku lelaki yang agak normal, adalah bohong lah kalau aku cakap aku ni takda nafsu kat perempuan. BOHONG la weyh. lelaki mana yang tak stim terpikat kalau nampak perempuan gebu berbadan kerengga. kulit pulak macam ...putih melepak...haha..masyuukkk kot. aku selalu gak lepak2 dengan kawan2 aku yang spesis buaya darat sikit. mereka ni pantang lah kalau nampak perempuan spesis macam ni naik motor peluk2 dengan balak mereka yang muka.............[tetttttttttttttt]....

bak kata kawan aku seorang ni: "malang betul nasib awek tuh, dapat balak dah la gelap, muka pecah rumah pulak tuh...."

[hurmm no komen]

niat aku tulis type entry ni bukanlah aku nak bercerita awek tu cun, awek yang ni plak boleh pergi jauh, balak tuh macam artis KPOP malaysia, balak tuh muka macam jalan tak siap. bukan itu niat aku. bagi aku, kecantikan adalah satu perspektif yang terlalu subjektif yang kita boleh menilai sendiri, sebab tu kalau kalau kita lihat senario hari ini, lelaki tak hensem[pada pandangan anda la] dapat gadis comel nak mmmmm........[tak boleh mencarut]...

baiklah..malam ni aku nak perkenalkan seorang wanita yang selalu mendapat tempat terutama dalam hatiku..setiap hari aku akan merinduinya..setiap hari aku pasti akan lenguh2 tangan sebab menaip mesej demi si Dia yang aku sayangai ini. Insan ini amat bertuah kerana dikurniakan seorang lelaki seperti aku yang insyaallah akan setia menjaga Dia hingga akhir hayatnya..amin~

insan ini juga sebab dia sangat menyanyangi aku. yelah..dia berada di selatan. aku ni nun jauh di utara. susah nak jumpa. jarang sekalai dapat ketemu. setiap kali dapat jumpa, dia akan sediakan makanan kegemaran aku seperti mee bandung [ok.ini tipu, dia tak pandai pon buat mee bandung]. dia akan sediakan aku makanan air tangannya yang lazat2. memang aku takkan jumpa kat mana2.

insan yang bertuah yang telah bertakhta di hati ini ialah...
.
.
.
.
.
.
..
.

.
.
...

.
yang kiri tuh ya..bukan yang kanan.hehe
ini lag insan yang banyak berjasa kat aku. inilah insan  yang telah banyak mendidik aku. insan yang dah banyak keluarkan air mata sebab aku. insan yang telah banyak berkorban demi aku. insan yang telah banyak menhabiskan hartanya pada aku.

buat bonda yang tersayang.. Puan NORREHA BINTI HJ JAJRI

selamat hari IBU bang mal ucapkan.  setiap hari adalah hari ibu bagi bang mal. terima kasih sebab dah banyak bersusah payah untuk bang mal. nak type kat sini memang sangat banyak.. apa yang nak bang mal katakan, bang mal selalu berdoa agar bang mal diberikan kekuatan yang utuh untuk dapat balas jasa mak suatu hari nanti...insyaallah~

doakan bang mal diberikan kekuatan di sini, jauh berada di perantauan..

IBU..KAULAH RATU HATIKU...

.

No comments: