PEMINAT AKU...haha

SILA TINGGALKAN LINK DI SINI

bukti aku kaki facebook....haha

Sila Klik LIKE

Wednesday, May 4, 2011

Who Gonna Be My 100th Followers???

Salam Kebebasan..[mood lega exam sudah habis.tinggal tunggu keputusan]

lama dah tak buka blog ni sebab malas nak buka. almaklumlah, sudah 3 hari wifi USM ada masalah, masalah apa tu aku tak tahu lah.bukan kerja aku..haha...hari ni dah ok la sikit...memandangkan exam pon sudah habis, terlintas pulak nak buka blog kejap. hehe.. korang perasan tak nama blog aku dah baru? haaaaaaaa..rebranding sikit lah..saje je...huhu..tapi ada signifikan dengan nama itu.

belek punya belek blog ni, baru perasan, follower aku sudah mencecah 99 orang,,muahahaha, seorang sahaja lagi nak cukup 100!!! 100 bhai..susah kot nak dapatkan follower sampai 100 ni [mengikut keadaan blog aku lah..mungkin bagi orang lain ia mudah kot.hehe]. agak tertanya2 la jugak kan aku siapa lah bakal menjadi follower aku yang ke 100 ni..haha...tapi takde la aku nak bagi hadiah an untuk meraikan insan bertuah tersebut.

kalau korang imbau kembali sejarah blog ni kan, ha, blog aku dibuat pada 30 Ogos  malam, ye la, time tu kan keesokkan harinya cuti umum...birthday Malaysia giteww..hahha..so, aku buat la blog aku sendiri, dengan entri pertama bertajuk [Briefing of My Life]... masa ni blog aku biasa2 jer.. dah banyak kali la aku buat pembaharuan sikit pada blog aku..sampai la template yang ade sekarang ni.. aku ni bukan lah orang yang mahir dalam seni2 ni, tengoklah, blog aku, buruk gila..haha..teringin nak ada blog yang smart2 mcm orang lain.

kepada sesiapa yang sudah mem'follower' blog aku, aku ucapkan terima kasih la yer sebab sudi mengikuti blog aku yang entah apa-apa ntah ni kan..hehe..terima kasih sekali lagi..huhu..teruskan menyokong aku dalam arena blog ini yer...

kepada yang belum follow tu, bila lagi..?? kot2 menjadi insan bertuah folower aku yang ke 100 ke an~hehe...

dan jagan lupa untuk follow page ini [OmonganTempeJawa{dot}blogspot]

1 comment:

budak taip said...

siapa sebenarnya nak kejar follower ni???? hak3